Birkaç ay önce tanıtılan GTX Tourer'ın ardından, Volkswagen ID.7 GTX'in sedan versiyonu da 340 bg ile nihayet tanıtıldı. Çift elektromotor ve 86 kWh bataryadan oluşan güç ünitesi, station wagon gövdeli versiyonu ile aynı. Aynı batarya paketini taşıyan daha güçsüz ID.7 Pro S, resmî rakamlara göre 709 km menzil ile model gamının en verimli üyesi.

Verimliliği bir kenara bırakıp performansa odaklandığımızda, ID.7 GTX'in kendine has özellikleri gözümüze çarpıyor. 20 inç boyutundaki yeni jant tasarımı ve bu modele özel olarak düzenlenen ışık imzaları, yeni tampon tasarımı ile tamamlanıyor.

Volkswagen ID.7 GTX Sedan

Kontrast kırmızı dikişli ısıtmalı koltuklar, süslemeli direksiyon simidi, 30 renkli ambiyans aydınlatması ve artırılmış gerçeklik özellikli head-up göstergesi, ChatGPT entegrasyonlu IDA sesli asistan, çift bölgeli otomatik klima kontrolü ve anahtarsız giriş sistemi gibi bir dizi donanım standart olarak sunuluyor.

109 bg gücündeki ön elektromotor ve 286 bg gücündeki arka elektromotor toplam 340 bg üretiyor. 200 kW hızlı şarj destekleyen 86 kWh batarya, WLTP döngüsüne göre tek şarjda 595 km menzil sunuyor. Azami hız belirtilmemiş olsa da 0-100 km/s hızlanmasının 5.4 saniye sürdüğünü biliyoruz.

Galeri: Volkswagen ID.7 GTX Sedan

Bahsettiğimiz ID.7 Pro S versiyonu, arkada 286 bg gücündeki elektromotoru ve 86 kWh bataryası ile 700 km barajını aşarak tek şarjda 710 km menzil sunuyor. Bu değerler WLTP döngüsünde hesaplandığı için, gerçek hayatta bu rakamların %20 kadar düşmesi mümkün.