Üstü açılabilir Bentley Continental GTC, markanın şarj edilebilir hibrit güç aktarma organıyla geliştirilen ve bizim gördüğümüz en son model olarak karşımıza çıkıyor. Kamuflaj giymeye tenezzül bile etmeyen bu GTC, arka çamurluktaki şarj portunu gizleyen kapı detayı dışında mevcut modelle birebir aynı gibi duruyor. Geniş, oval şekilli egzoz çıkışları da W12 ile çalışan GTC Speed'dekileri akıllara getiriyor.

Daha önce casuslarımızın tarafımıza aktardıkları görüntüler, şarj edilebilir hibrit motorunun Continental GT hardtop'a da geleceğini gösteriyor. Tıpkı cabrio'da olduğu gibi, şarj portunu gizli tutmak adına kanadın eklenmesi tek stil değişikliği olarak göze çarpıyor.

Galeri: Şarj Edilebilir Hibrit Bentley Continental GTC Casus Fotoğrafları

Şarj edilebilir hibrit kurulum ile çalışan Continental GT ve GTC'nin güç aktarma organları hakkında ise henüz resmi bir bilgilendirme yapılmadı. Yakın zamanda güncelleme alan Bentayga hibrit, daha önce 449 beygir gücü ve 700 Nm tork üretirken şimdi ise toplamda 462 beygir gücü ve 700 Nm tork değerine sahip. 18 kilovat saatlik pil paketi, bir önceki 13 kW/saatlik paketin yerini alırken, EV sürüş mesafesi ise 40 kilometreden 43'e çıkıyor.

Tarihler 2021'i gösterdiğinde Bentley'in mühendislik patronu Matthias Rabe, şirketin bir şarj edilebilir hibrit Continental GT getirmeyi düşündüğünü belirtmişti ki bu konuda müşterilerin modele bir hayli talep gösterdiğini vurgulamıştı. .

Bentley'in gelecek planlarına baktığımızda, markanın ilk elektrikli otomobilini 2026'da piyasaya sürmeyi planladığını belirtebiliriz. Planlamaların bu denli ileri bir tarihe atılmasının ardında yatan en büyük sebebin ne olduğu ise bilinmiyor. Tek bildiğimiz, Volkswagen Grubu'nun yazılım geliştirme sorunlarıyla bu konun herhangi bir ilgisi olmadığı.